Bestilling
Jeg er under 18 år, kan jeg handle i nettbutikken da?
For å handle i vår nettbutikk må du være over 18 år.
Kan jeg bestille over telefon?
For å ivareta ditt personvern, kan vi ikke legge en bestilling for deg. Vi aksepterer bare bestillinger som blir lagt via vår nettside.
Kan jeg slå sammen to ordre?
Vi kan dessverre ikke slå sammen ordre, men vi kan kansellere den slik at du kan legge inn en ny, rettet ordre.
Kan jeg spore pakken min?
Straks lageret vårt har behandlet bestillingen og sendt den videre til Bring, mottar du en e-post med et sporingsnummer. Her kan du følge bestillingen via sporingslenken. Merk at informasjon om bestillingen vil være tilgjengelig så snart pakken har blitt skannet av Bring. Det kan ta noen dager.
Det står at dere er utsolgt for en vare på nett, har dere flere igjen av varen i en av Dyreparkens butikker?
Dersom vi er utsolgt for produktet i nettbutikken er vi mest sannsynlig også utsolgt i Dyreparkens fysiske butikker – men en gang i blant kan vi ha produktet i en av parkens butikker men ikke på nett. Vi henter dessverre ikke produkter i butikkene dersom vi er utsolgt på nett.
Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på mail, er bestillingen min i orden?
Sjekk først din søppelpost/spamfilter og se om den kan ha havnet der. Du vil alltid motta en bekreftelse på mail hvis bestillingen din går igjennom. Hvis du ikke har fått en bestillingsbekreftelse, og f.eks. fikk en feilmelding ved betaling, har ikke ordren blitt godkjent. Hvis din konto er belastet vil beløpet automatisk krediteres, og bestillingen må gjennomføres på nytt.
Kan jeg legge til noe i bestillingen min?
Ja, dette kan løses hvis du ikke har fått mail om at ordren din er ferdigbehandlet. Du kan da legge inn en separat bestilling på varen(e) du vil legge til, men velge “hente i parken” som leveringsmetode, slik at du ikke betaler for frakt på begge ordrene, ettersom vi kan sende dem samlet. Det er viktig at du tar kontakt men oss på nettbutikk@dyreparken.no i forkant for å høre om dette er mulig for din ordre.