Fri frakt over 800,-
Rask levering
Kan returneres i Dyreparken
Fri frakt over 800,–
Din handlekurv

Du har ingen produkter i handlekurven.

Bestilling

For å handle i vår nettbutikk må du være over 18 år.

Åpne på egen side

For å ivareta ditt personvern, kan vi ikke legge en bestilling for deg. Vi aksepterer bare bestillinger som blir lagt via vår nettside.

Åpne på egen side

Vi kan dessverre ikke slå sammen ordre, men vi kan kansellere den slik at du kan legge inn en ny, rettet ordre.

Åpne på egen side

Straks lageret vårt har behandlet bestillingen og sendt den videre til Bring, mottar du en e-post med et sporingsnummer. Her kan du følge bestillingen via sporingslenken. Merk at informasjon om bestillingen vil være tilgjengelig så snart pakken har blitt skannet av Bring. Det kan ta noen dager.

 

Åpne på egen side

Vi har samme lager i nettbutikken som i Dyreparkens butikker, og hvis en vare er merket som utsolgt i nettbutikken er vi også utsolgt i Dyreparkens fysiske butikker.

Åpne på egen side

Ja, dette er mulig. Velg det produktet du ønsker å bli varslet om, og legg inn e-posten din via «Gi meg varsel».

Åpne på egen side

Sjekk først din søppelpost/spamfilter og se om den kan ha havnet der. Du vil alltid motta en bekreftelse på mail hvis bestillingen din går igjennom. Hvis du ikke har fått en bestillingsbekreftelse, og f.eks. fikk en feilmelding ved betaling, har ikke ordren blitt godkjent. Hvis din konto er belastet vil beløpet automatisk krediteres, og bestillingen må gjennomføres på nytt.

Åpne på egen side

Ja, dette kan løses hvis du ikke har fått mail om at ordren din er ferdigbehandlet. Du kan da legge inn en separat bestilling på varen(e) du vil legge til, men velge «hente i parken» som leveringsmetode, slik at du ikke betaler for frakt på begge ordrene, ettersom vi kan sende dem samlet. Det er viktig at du tar kontakt men oss på nettbutikk@dyreparken.no i forkant for å høre om dette er mulig for din ordre.

Åpne på egen side

Betaling

Fraktkostnader for bestillinger på kr 800 eller over: Gratis frakt!

Fraktkostnader på bestillinger under kr 800: 99 kr.

Åpne på egen side

Nei, du kan dessverre ikke betale din bestilling i nettbutikken med gavekort. Gavekort utstedt av Dyreparken kan benyttes på dyreparken.no, på våre hotell og i alle butikker og restauranter i Dyreparken og Badelandet.

Åpne på egen side

Faktura blir sendt på e-post, og avsender er faktura@afterpay.no. Sjekk gjerne søppelpost/spamfilter hvis du ikke finner e-posten. Du kan også logge inn på myafterpay.com/no-no, hvor du vil finne all betalingsinformasjon.

Åpne på egen side

Vi kan sende faktura til en bedrift, men dette må gjøres manuelt av oss og en bestilling kan ikke gjøres på våre nettsider. Kopier inn din handlekurv med varene du ønsker å bestille i et dokument/e-post og send dette til nettbutikk@dyreparken.no, sammen med organisasjonsnummer og faktura/leveringsadresse.

Åpne på egen side

For å betale med AfterPay Faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet. Hvis du ikke får godkjent fakturabetalingen kan det skyldes ulike årsaker, og vi anbefaler deg å se over at all informasjon som er registrert er korrekt. Ta kontakt med AfterPay på tlf. 22 87 89 30 eller e-post: kundeservice@afterpay.no, de vil kunne svare deg på hvorfor du ikke får godkjent betalingen.

 

Åpne på egen side

Vi tilbyr Afterpay Faktura i samarbeid med Arvato Finance AS. I tillegg kan det betales med Vipps, Visa og Mastercard. Betalingen blir behandlet av Nets som er en sikker elektronisk betalingspartner.

Åpne på egen side

Bytte og retur

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om at du ønsker å benytte deg av angreretten på nettbutikk@dyreparken.no. Pakken skal deretter sendes til oss innen 14 dager. Ved angrerett må produktet returneres i samme stand som da du mottok produktet.

Åpne på egen side

Vår returadresse er:

Kristiansand Dyrepark

v/nettbutikken

Dyreparkveien 1

4609 Kardemomme By

 

Åpne på egen side

Ja, du kan komme innom vår inngangsbutikk (Gjesteservice/Godteriet) og bytte varen der. Gjesteservice følger Dyreparkens/Badelandets åpningstider, som du finner her.

Åpne på egen side

Ja, det er ingen problem å bytte størrelse så lenge vi har igjen på lager. Send oss en mail til post@dyreparken.no og returner produktet til oss med vedlagt angrerettskjema. Produktet må ikke være tatt i bruk, og alle merkelapper etc. må fremdeles henge på produktet. Du vil motta mail fra oss med det samme vi har behandlet din retur.

Åpne på egen side

Dette kan du gjøre ved enten å sende varen i retur til Kristiansand Dyrepark 4609 Kardemomme By, eller hvis du har mulighet returnere den i en av våre fysiske butikker.

Åpne på egen side

Levering og henting

Begge alternativ skal komme opp etter at personopplysningene er fylt ut. Dersom du kun får opp «Hente i Dyreparken» så dobbeltsjekk at alle personopplysningene er lagt inn.

Åpne på egen side

Vi legger stor vekt på raskest mulig levering av dine ønskede varer. Dessverre kan vi ikke tilby en raskere leveringsløsning.

Åpne på egen side

Du kan dessverre ikke selv foreta endringer når din bestilling er plassert. Når du har mottatt bestillingsnummeret ditt, er bestillingen låst og kan ikke endres. Du må da kontakte oss på nettbutikk@dyreparken.no så skal vi sørge for at vi sender ordren til ønsket adresse.

Åpne på egen side

Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland.

Åpne på egen side

Kontakt oss på nettbutikk@dyreparken.no så undersøker vi hva som har skjedd og sørger for at du får varen(e) som mangler.

Åpne på egen side

Pakken må hentes innen 14 dager fra du har mottatt hentemelding. Hvis pakken ikke hentes innen fristen vil ordren kanselleres, og du får refundert beløpet for ordren, med unntak av et gebyr på 99 kr for uavhentet pakke. Pakken kan hentes hos Gjesteservice, som befinner seg like utenfor hovedinngangen til Dyreparken. Gjesteservice følger Dyreparkens/Badelandets åpningstider, som du finner her.

Åpne på egen side

Uavhentede pakker som er sendt pr. post vil bli belastet kr 198,- til å dekke ekspedisjonsavgift for returfrakt og håndteringskostnader. Å ikke hente pakken hos Posten er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten finner du informasjon om det her.

Åpne på egen side

Dette går helt fint så lenge de kan henvise til fullt navn og ordrenummer.

Åpne på egen side

Så snart pakken din er klar til å hentes, vil du motta en e-post med beskjed om dette.

Åpne på egen side

Alle varer er normalt klar til sending fra oss 1-3 arbeidsdager etter bestillingen er gjort. Vi gjør imidlertid oppmerksom på at det i enkelte perioder med stor trafikk som ved kampanjeperioder kan oppstå forsinkelser. Pakken blir fraktet av vår leverandør Bring som normalt får levert pakkene 1-3 arbeidsdager fra de henter dem hos oss, avhengig av hvor pakken skal leveres.

Rask levering er høyt prioritert hos oss!

Åpne på egen side

Da kan du sende oss en mail til nettbutikk@dyreparken.no så vil vi hjelpe deg med dette. For bestillinger under 1000 kr vil du bli belastet for fraktkostnad på 99 kr.

Åpne på egen side