Levering og henting
Hvorfor får jeg bare opp “Hente i Dyreparken” som eneste leveringsalternativ? Jeg ønsker få ordren min tilsendt.
Begge alternativ skal komme opp etter at personopplysningene er fylt ut. Dersom du kun får opp “Hente i Dyreparken” så dobbeltsjekk at alle personopplysningene er lagt inn.
Hvordan kan jeg forkorte leveringstiden på en ordre?
Vi legger stor vekt på raskest mulig levering av dine ønskede varer. Dessverre kan vi ikke tilby en raskere leveringsløsning.
Kan jeg endre fraktadressen på bestillingen min?
Du kan dessverre ikke selv foreta endringer når din bestilling er plassert. Når du har mottatt bestillingsnummeret ditt, er bestillingen låst og kan ikke endres. Du må da kontakte oss på nettbutikk@dyreparken.no så skal vi sørge for at vi sender ordren til ønsket adresse.
Kan dere sende til utlandet?
Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland.
Hva gjør jeg når jeg har mottatt feil varer?
Ta kontakt på nettbutikk@dyreparken.no så skal vi rydde opp i dette.
Hva gjør jeg hvis noe mangler i pakken jeg har mottatt?
Kontakt oss på nettbutikk@dyreparken.no så undersøker vi hva som har skjedd og sørger for at du får varen(e) som mangler.
Er det hentefrist for ordrer som skal hentes i Dyreparken?
Pakken må hentes innen 14 dager fra du har mottatt hentemelding. Hvis pakken ikke hentes innen fristen vil ordren kanselleres, og du får refundert beløpet for ordren, med unntak av et gebyr på 99 kr for uavhentet pakke. Pakken kan hentes hos Gjesteservice, som befinner seg like utenfor hovedinngangen til Dyreparken. Gjesteservice følger Dyreparkens/Badelandets åpningstider, som du finner her.
Hva skjer hvis jeg ikke henter ordren min hos Posten innen fristen?
Uavhentede pakker som er sendt pr. post vil bli belastet kr 198,- til å dekke ekspedisjonsavgift for returfrakt og håndteringskostnader. Å ikke hente pakken hos Posten er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten finner du informasjon om det her.
Kan noen andre hente ordren min for meg?
Dette går helt fint så lenge de kan henvise til fullt navn og ordrenummer.
Jeg har valgt “Hente i Dyreparken”, når kan jeg hente ordren min?
Så snart pakken din er klar til å hentes, vil du motta en e-post med beskjed om dette.
Hvor lang leveringstid er det på ordre bestilt i nettbutikken deres?
Alle varer er normalt klar til sending fra oss 1-3 arbeidsdager etter bestillingen er gjort. Pakken blir fraktet av vår leverandør Bring som normalt får levert pakkene 1-3 arbeidsdager fra de henter dem hos oss, avhengig av hvor pakken skal leveres.
Vi gjør oppmerksom på at det i enkelte perioder med stor trafikk som ved kampanjeperioder kan oppstå forsinkelser.
Rask levering er høyt prioritert hos oss!
Jeg har valgt “Hente i Dyreparken”, men ønsker min bestilling tilsendt. Hvordan gjør jeg det?
I vår nettbutikk har vi et fast fraktgebyr på 79 kroner. Du kan Vippse dette beløpet til nummer 109964 (Portobetaling Dyreparken). Etter at betalingen er gjennomført, vennligst send oss en e-post på nettbutikk@dyreparken.no. Vi vil deretter behandle ordren med frakt og gi deg informasjon om sporingsnummeret for forsendelsen din.